Kierownik Obszaru Zapewnienia Jakości Dostawcy

Umowa o pracę
Mielec
Dodane 1 rok dni temu

Zakres obowiązków:

  • kształtowanie efektywnych procesów w Obszarze Zapewnienia Jakości Dostawcy,

  • zarządzanie zespołem inżynierów jakości i kontrolerów jakości,

  •  kształtowanie oraz nadzór nad kompetencjami pracowniczymi w podległym obszarze,

  • zarządzanie budżetem operacyjnym i inwestycyjnym w podległym obszarze,

  • nadzór nad przestrzeganiem procesów i procedur w podległym obszarze,

  • koordynacja współpracy z innymi obszarami Firmy w zakresie realizacji wspólnie wykonywanych zadań,

  • opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności podległego obszaru,

  • tworzenie i prezentacja raportów jakościowych na potrzeby Zarządu oraz innych komórek firmy,

  • inicjowanie i nadzorowanie zadań w zakresie:

  • kształtowania relacji z dostawcami w odniesieniu do aspektów jakościowych,

  • wyboru, oceny, określania celów jakościowych dostawców,

  • rozwoju i zatwierdzenia części zakupowych,

  • rozwoju dostawców,

  • audytów dostawców,

  • procesu reklamacji,

  • działań korygujących i zapobiegawczych realizowanych przez dostawców.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w kształtowaniu i utrzymywaniu relacji z dostawcami,
  • znajomość zagadnień związanych z oceną realizacji projektu (APQP, VDA MLA),
  • znajomość wymagań Systemu Zarządzania Jakością wg. IATF 16949,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • znajomość procesów produkcyjnych,
  • umiejętność efektywnego i skutecznego rozwiązywania problemów (znajomość metodologii 8D),
  • znajomość zasad tworzenia Flow Chart, FMEA oraz Planów Kontroli,
  • znajomość zagadnień związanych z zapewnieniem jakości dostaw zgodnie z VDA2 oraz PPAP,
  • mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu audytów procesów (VDA 6.3, procesy specjalne – CQI),
  • znajomość specyficznych wymagań klientów przemysłu motoryzacyjnego (VW, BMW, Daimler) będzie dodatkowym atutem,
  • swoboda w posługiwaniu się programami z pakietu MS Office,
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, komunikacyjne, negocjacyjne, analityczne oraz interpersonalne,
  • zdecydowanie w podejmowaniu decyzji pod presją sytuacji,
  • asertywność i obiektywizm,
  • gotowość do wyjazdów do dostawców w kraju i za granicą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia
  • Możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami w branży motoryzacyjnej OEM
  • Udział w ciekawych i różnorodnych projektach
  • Pracę w kreatywnym, twórczym i przyjaznym zespole
  • Dofinansowane przez firmę karty MultiSport, ubezpieczenia grupowe, kino

Cechy oferty pracy

StanowiskoMenadżer
Miejsce pracyMielec

Aplikuj online