Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowych
Umowa o pracę
Warszawa
Dodane 4 lata dni temu
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie oraz wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych na powierzonym terenie.
- Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z Klientami na powierzonym terenie.
- Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem.
- Sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych.
Nasze oczekiwania:
- Otwartości na potrzeby Klienta i nastawienia na efektywność.
- min. 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obsługą Klienta lub w sprzedaży B2B / B2C.
- Popartej doświadczeniem umiejętności organizacji i planowania pracy.
- Wysokiej komunikatywności i samodyscypliny.
- Umiejętności analitycznych oraz pracy pod presją czasu.
- Dynamizmu, kreatywności oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów i w realizacji nowych przedsięwzięć.
- Umiejętności budowania relacji interpersonalnych ze współpracownikami.
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.
- Prawa jazdy kat. B popartego kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu samochodu.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży.
- Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
- Profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
- Możliwość rozwoju poprzez system szkoleń na każdym etapie zatrudnienia
- Pakiet dodatkowych benefitów ( opiekę medyczną, pakiet sportowy, pakiet kulturalny)
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop)
Cechy oferty pracy
Stanowisko | Specjalista |
Miejsce pracy | Warszawa |