Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowych

Umowa o pracę
Warszawa
Dodane 3 lata dni temu

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowych.
  • Odpowiedzialność za utrzymanie oraz wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych na powierzonym terenie.
  • Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z Klientami na powierzonym terenie.
  • Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem.
  • Sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
  • Rozpatrywanie reklamacji.
  • Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych.

Nasze oczekiwania:

  • Otwartości na potrzeby Klienta i nastawienia na efektywność.
  • min. 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obsługą Klienta lub w sprzedaży B2B / B2C.
  • Popartej doświadczeniem umiejętności organizacji i planowania pracy.
  • Wysokiej komunikatywności i samodyscypliny.
  • Umiejętności analitycznych oraz pracy pod presją czasu.
  • Dynamizmu, kreatywności oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów i w realizacji nowych przedsięwzięć.
  • Umiejętności budowania relacji interpersonalnych ze współpracownikami.
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.
  • Prawa jazdy kat. B popartego kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu samochodu.

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży.
  • Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
  • Możliwość rozwoju poprzez system szkoleń na każdym etapie zatrudnienia
  • Pakiet dodatkowych benefitów ( opiekę medyczną, pakiet sportowy, pakiet kulturalny)
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop)

Cechy oferty pracy

StanowiskoSpecjalista
Miejsce pracyWarszawa

Aplikuj online